Uvod u 3D animaciju 2024/25

Course categoryRačunarski dizajn

Cilj:
Oprema studenata osnovnim veštinama u karakter animaciji, fokusirajući se na kretanje, glumu  i tehničku pismenost.

Struktura kursa:

  1. Osnovi animacije:

    • Principi animacije (squash i stretch, tempo, ubrzavanje)
    • Razumevanje ključnih kadrova i međukadrova
  2. Kretanje karaktera:

    • Osnovi lokomocije (hodanje, trčanje)
    • Mehanika tela i raspodela težine, uticaj gravitacione sile
  3. Gluma i izražavanje:

    • Emocionalni raspon i motivacija karaktera
    • Vežbe posmatranja: proučavanje pokreta iz stvarnog života
  4. Tehničke veštine:

    • Uvod u softver za animaciju ( Maya,)
    • Upoznavanje sa alatima, editorma i komandama koje koristimo za animiranje kao i njihova primena u različitim pristupima animaciji.
    • Razumevanje osnova karakternih rigova i manipulacija njima
    • Kratki projekti animacije za primenu naučenih veština
    • Kritike i povratne informacije od strane vršnjaka

Ishodi učenja:

  • Razviti snažno razumevanje principa kretanja i glume.
  • Steći praktično iskustvo u softveru za animaciju.
  • Kreirati originalne animirane sekvence koje prikazuju performansu karaktera.

Procena:

  • Procene zasnovane na projektima
  • Učešće u diskusijama i kritikama u razredu
Kreatori kursa: Goran Rubil