Uvod u 3D animaciju 2024/25
Course categoryRačunarski dizajn
Cilj:
Oprema studenata osnovnim veštinama u karakter animaciji, fokusirajući se na kretanje, glumu i tehničku pismenost.
Struktura kursa:
-
Osnovi animacije:
- Principi animacije (squash i stretch, tempo, ubrzavanje)
- Razumevanje ključnih kadrova i međukadrova
-
Kretanje karaktera:
- Osnovi lokomocije (hodanje, trčanje)
- Mehanika tela i raspodela težine, uticaj gravitacione sile
-
Gluma i izražavanje:
- Emocionalni raspon i motivacija karaktera
- Vežbe posmatranja: proučavanje pokreta iz stvarnog života
-
Tehničke veštine:
- Uvod u softver za animaciju ( Maya,)
- Upoznavanje sa alatima, editorma i komandama koje koristimo za animiranje kao i njihova primena u različitim pristupima animaciji.
- Razumevanje osnova karakternih rigova i manipulacija njima
- Kratki projekti animacije za primenu naučenih veština
- Kritike i povratne informacije od strane vršnjaka
Ishodi učenja:
- Razviti snažno razumevanje principa kretanja i glume.
- Steći praktično iskustvo u softveru za animaciju.
- Kreirati originalne animirane sekvence koje prikazuju performansu karaktera.
Procena:
- Procene zasnovane na projektima
- Učešće u diskusijama i kritikama u razredu
Kreatori kursa: Goran Rubil
Osnovi projektovanja - Predavanja 1d1, 1d2, 1d3
Course categoryRačunarski dizajn
Kreatori kursa: Rosana Telarović
Osnovi projektovanja - Predavanja 1d4, 1d5, 1d6
Course categoryRačunarski dizajn
Kreatori kursa: Rosana Telarović
Ilustracija 1d1, 1d2 - Vežbe (2025)
Course categoryRačunarski dizajn
Kreatori kursa: Višnja Stojanović
Ilustracija 1d3, 1d4 - Vežbe (2025)
Course categoryRačunarski dizajn
Kreatori kursa: Višnja Stojanović
Multimedijalni Racunarski Sistemi 1 (Predavanja 2024)
Course categoryRačunarski dizajn
Kreatori kursa: I Elezovic